Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Live Uppdatering

Av Invalid Bolter - 11 november 2011 16:36

Tjenare alla tibia spelare :D!!
Nu är det dags för att nörda tibia / matte i helgen känns fett meningsfullt.

Sen eftersom det stora kriget om Obsidia har börjat där den gamla guilden Niklas Soderlund möter den nya guilden Shinigami där både många gamla Wanted&Prokidsspelare spelar. Så varför inte likssom kanske kommer upp några cams senare men tänkte mestadels köra en "lat" live uppdatering :).

Peace out!


ps själv så är jag inte med i kriget men jag satsar på nästa krig istället ;D!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Invalid Bolter - 22 december 2011 16:21

Nu under lovet blir det massvis med inlägg!!Bara att njuta ut av dem annars kan ni gitta ;)! Niklas Soderlund mot Next Generation startade den 21 December och har varit rätt nice warmode har det varit hitilst kan jag bara medge!! Statsen är 238 t...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 25 november 2011 20:47

haha ni skulle sett igår/förrgår satt i cast niklas kom från ingenstans  med ett säkert ESS han är riktigt duktig på att vända situationer till sin fördel creds till honom, dock alltid jobbigt att bli backstabbad men wtf dom är turkar........ en lite...

Presentation

Hejsan!
Jag tänker blogga om spelet tibia ur Invalid Bolter's perspektiv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards