Alla inlägg den 12 november 2011

Av Invalid Bolter - 12 november 2011 11:10

10:05-19:40Niklas soderlund har tagit ner 39 styckna från Shinigami


Shinigami har tagit ner 10 styckna från Niklas Soderlund


Just Nu är det Paus 19:40 -obestämd tid antagligen så käkar någon leader Pizza *nämneringetnamn* eller så är det någon som Svarvar kebab *Turkie*

____


kommentarer på senare frags kommer ikväll :)!


____

Okej nu är jag ärlig  akoin är den värsta commandern jag sett kan faktiskt förstå att folket i shinigami blir lite lacka då han påstår sig kunna en sak han inte kan bevisa sig kunna.




19;40-22:56

Update: Niklas Soderlund har dödat 75 och Shinigami (Akoin) har scorat 19 frags

efter en snabb battle i yalahar så har Niklas Soderlund utökat fragsen till 75 alltså en utökning på 36 frags medans Shinigami gjort en Utökning på ynka 9 st frags. alltså har Niklas soderlund utökat med 4 gånger så mycket som shinigami.


22:56-10:15 
Update : Niklas soderlund's guild har utökat till 80 frags efter denna natt medans Shinigami har utökat med 4 frags alltså 23 frags totalt.. ser ut som att dom kommer ge upp rätt så snart men men förra warmodet var Niklas Soderlund i underläge med över 100 Frags och tog ifatt det riktigt starkt gjort gubbar!.. så vi får hoppas att Dom stannar i kriget och försöker åtminstone att ta ifatt det har faktiskt endast gått 1 dag.


10:15-19:09
Update: Niklas Soderlund's guild leder med 127 mot 57 som Shinigami har scorat.. man märker att Niklas soderlund's guild är påväg att dra ifrån rejält några frågor är:

 hur länge kommer Shinigamis members att hålla modet uppe ? Hur länge räcker deras tillgångar..?
men en sak är säkert  slaget om Obsidia är inte över ännu.

efter lite pluggande i det oförnekliga verkliga livet som faktiskt existerar så sammanfattar jag fragsen 

______

00:00-17:09 Shinigami har Totalt nu 74 frags medans Niklas Soderlund har 149 frags ungefär dubbelt så mycket som Shinigami.

Uppdateringar kommer senare under dagen :) medans jag expar shiw på Wyrms i Libertybay +2

Av Invalid Bolter - 12 november 2011 11:03

Inatt körde jag på min ek och klockan 8 imorse så kom Defux och Tesor och healade mina monster i Libertybay wyrms... blir man inte trött på sådant, men det roliga var att de dog riktigt många gånger senare idag :P...


Sen skickade Helen en bild till mig idag och tycker den passar så jävla bra in på mig då jag pvpade förut i thais.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!
Jag tänker blogga om spelet tibia ur Invalid Bolter's perspektiv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards