Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Niklas Soderlund Vs Shinigami

Av Invalid Bolter - 12 november 2011 11:10

10:05-19:40Niklas soderlund har tagit ner 39 styckna från Shinigami


Shinigami har tagit ner 10 styckna från Niklas Soderlund


Just Nu är det Paus 19:40 -obestämd tid antagligen så käkar någon leader Pizza *nämneringetnamn* eller så är det någon som Svarvar kebab *Turkie*

____


kommentarer på senare frags kommer ikväll :)!


____

Okej nu är jag ärlig  akoin är den värsta commandern jag sett kan faktiskt förstå att folket i shinigami blir lite lacka då han påstår sig kunna en sak han inte kan bevisa sig kunna.




19;40-22:56

Update: Niklas Soderlund har dödat 75 och Shinigami (Akoin) har scorat 19 frags

efter en snabb battle i yalahar så har Niklas Soderlund utökat fragsen till 75 alltså en utökning på 36 frags medans Shinigami gjort en Utökning på ynka 9 st frags. alltså har Niklas soderlund utökat med 4 gånger så mycket som shinigami.


22:56-10:15 
Update : Niklas soderlund's guild har utökat till 80 frags efter denna natt medans Shinigami har utökat med 4 frags alltså 23 frags totalt.. ser ut som att dom kommer ge upp rätt så snart men men förra warmodet var Niklas Soderlund i underläge med över 100 Frags och tog ifatt det riktigt starkt gjort gubbar!.. så vi får hoppas att Dom stannar i kriget och försöker åtminstone att ta ifatt det har faktiskt endast gått 1 dag.


10:15-19:09
Update: Niklas Soderlund's guild leder med 127 mot 57 som Shinigami har scorat.. man märker att Niklas soderlund's guild är påväg att dra ifrån rejält några frågor är:

 hur länge kommer Shinigamis members att hålla modet uppe ? Hur länge räcker deras tillgångar..?
men en sak är säkert  slaget om Obsidia är inte över ännu.

efter lite pluggande i det oförnekliga verkliga livet som faktiskt existerar så sammanfattar jag fragsen 

______

00:00-17:09 Shinigami har Totalt nu 74 frags medans Niklas Soderlund har 149 frags ungefär dubbelt så mycket som Shinigami.

Uppdateringar kommer senare under dagen :) medans jag expar shiw på Wyrms i Libertybay +2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Invalid Bolter - 22 december 2011 16:21

Nu under lovet blir det massvis med inlägg!!Bara att njuta ut av dem annars kan ni gitta ;)! Niklas Soderlund mot Next Generation startade den 21 December och har varit rätt nice warmode har det varit hitilst kan jag bara medge!! Statsen är 238 t...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 16 december 2011 16:20

Längesedan man gjorde en uppdatering,  men nu blir det snart krig på Obsidia både Lowlvl som jag hostar på Invalid Bolter sen blir det highlvl warmode mellan NS och Prokidz skulle jag tro :)!! Dock blir jag inte med i highlvl warmodet eftersom jag in...

Av Invalid Bolter - 25 november 2011 20:47

haha ni skulle sett igår/förrgår satt i cast niklas kom från ingenstans  med ett säkert ESS han är riktigt duktig på att vända situationer till sin fördel creds till honom, dock alltid jobbigt att bli backstabbad men wtf dom är turkar........ en lite...

Presentation

Hejsan!
Jag tänker blogga om spelet tibia ur Invalid Bolter's perspektiv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards